15. augusti õhtul esitasid Vene Kultuurikeskuses väikses
saalis Tatjana Tsitovitš ja Vladimir Ignatov kahel klaveril valitud palasid A.Vivaldi, F. Chopin’i ja P.Tšaikovski
loomingust. Kontserdi algus viibis, kuna kõigile kohaletulnud
muusikahuvilistele ei jätkunud istekohti ja tuli tuua lisatoole. Õhkkond oli
juba enne kontserti palav, aga see, mis järgnes, oli tõeliselt kuum. Vene Kultuurikeskuse väike saal on justkui loodud selliste
eksklusiivsete esinemiste tarvis. Tatjana esineja natuur on justkui loodud Tšaikovski muusika järgi – tundlik,
enesekindel, hingestatud. Vaatasin ja silme ees jooksis pilt suurest teatrist
ja valgetes patškades tantsijatest. See oli mul vist esimene kord, kui ma tõepoolest sain vaadata, kes meile kõik need aastad
taustaks on mänginud. Tavaliselt on meil tantsupõrandal iseenda või paarilisega piisavalt tegemist,
mistõttu jõuab meieni lavalt ainult saatemuusika, vahel vilksamisi ka Tanja malbe naeratus. Siis kohkusin mõeldes, mida võib ta tunda
meile pidevalt nt labajala ¾ taktimõõdu
rütmi ette mängides. Kohutav. Ükskord Velts rääkis, et Tatjana tuleb mõnikord
varem ja mängib üksinda kooli tühjas aulas. Mängib täiega, ainult endale. Vello
on siis koridoris ja kuulab. Kuulab, silmad kinni, kujutledes kuidas see kõik
Filharmoonia suures saalis kõlaks. Millised hetked. Ja siis tulevad need
Juhukse omad ning kogu au ja hiilgus kaob. Tegelikult on Juhuksel tohutult
vedanud, et meil on meie Tatjana. Mis oleks need tantsutrennid makimuusikaga.
Olgu silmad kinni või lahti, ikka puhas vedamine. Täname sind Tatjana, et sa
oled meiega.
Suur tänu ka suurepärase kontserdi eest. Sellised elamused
jäävad kauaks meelde.
1 kommentaar:
kuidas saada aru, et tüdruk on suhtes, hõivatud (ta süda pole enam vaba)?
Postita kommentaar