esmaspäev, 22. mai 2017

Juhukse 10

.... juubelipeole järgneva hommiku esimesed mõtted - nüüd on see tehtud. 
Aitäh kõigile osavõtjatele ja abilistele!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mida iganes

Anonüümne ütles ...

HEAD AEGA
Nii tühi on kõik, nii mõttetu näib
Elu mu ümber ilma minuta käib
Igatsusest kõik nutab mu sees

Mälestus filmina silme ees kerib
Leekivad silmad ja vemmeldav veri
Sa olid mu õhk, mu südamesäde
Sa tundsid mu hinge, minu tõelist väge

Otsa oleks kõik, kui elus saanud
Lehed langend puudelt, meri kallastelt taandund
Igaviku udu nüüd juhib meid aega
Kus ei pidanud me ütlema head aega
Otsa oleks kõik, kui elus saanud
Lehed langend puudelt, meri kallastelt taandund
Igaviku udu nüüd juhib meid aega
Kus ei pidanud me ütlema head aega.. head aega

Me lausutud sõnad vaid sosinaks jäid
Mööda üksikute rada nüüd sinuta käin
Rõõm, mis mu sees, nüüd tolmuna maas
vaid igatsuse kaja mu hinges on taas

Mälestus filmina silme ees kerib
Leekivad silmad ja vemmeldav veri
Sa olid mu õhk, mu südamesäde
Sa tundsid mu hinge, minu tõelist väge

Otsa oleks kõik, kui elus saanud
Lehed langend puudelt, meri kallastelt taandund
Igaviku udu nüüd juhib meid aega
Kus ei pidanud me ütlema head aega
Otsa oleks kõik, kui elus saanud
Lehed langend puudelt, meri kallastelt taandund
Igaviku udu nüüd juhib meid aega
Kus ei pidanud me ütlema head aega.. head aega