teisipäev, 30. oktoober 2018

Meenutusi näituselt

Pärnu Uue Kunsti Muuseumis saab 13.10 - 11.11.2018 näha kaasaegset noorte kunsti, vt lähemalt siit. Sellelt näituselt jäi meelde Eva Liisa Tamm´e mõtisklus teemal "Tants, kui kunst":
    Mida ma väljendan?
    Ma väljendan tantsu tunnet.
    Mulle meeldib tantsida ja tants on minu jaoks kunst.
    See on ka tunne. Tantsu tunne on hea ja lõõgastav tunne.
    See tunne viib mu mured ja mõtted minema.
    Kui ma tantsin, siis ma tunnen rõõmu, rahu ja vabadust.
    Ma keskendun ainult iseendale.
    See tantsu tunne on üks paganama hea tunne.
    Igaühe jaoks võib-olla tants või kunst erinev ja see on väga              normaalne.
[Pilt samalt näituselt on illustratiivne ja ei ole otseselt seotud ülaltoodud tekstiga]
Milliseid tundeid (rahva)tants sinus tekitab?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See pilt on täitsa seksi, kepiisu tuleb peale

Anonüümne ütles ...

Nad ei saa aru lihtsast tõest, et professionaalne meisterlikkus, isegi kõige hiilgavam tantsuoskus võib teenida nii progressi kui ka reaktsiooni huvisid